Doriți să reacționați la acest mesaj? Creați un cont în câteva clickuri sau conectați-vă pentru a continua.


 
AcasaAcasa  PortalPortal  ChatChat  CăutareCăutare  MembriMembri  Ultimele imaginiUltimele imagini  GrupuriGrupuri  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  

 

 Modul de joc, seturi, tehnici, abilități

In jos 
AutorMesaj
Jaden

Jaden


Sex Sex : masculin
Vârstă Vârstă : 27
Localizare Localizare : RandomLand
Mesaje Mesaje : 2288

Rang RPG Rang RPG : F Class

Modul de joc, seturi, tehnici, abilități Empty
MesajSubiect: Modul de joc, seturi, tehnici, abilități   Modul de joc, seturi, tehnici, abilități UtjS422Joi Mai 08 2014, 19:31

Salutare jucători, cum RPG-ul a fost din nou deschis, de data aceasta sub altă formă, mă gândeam să vă explic ce este nou, ce este vechi, tradițional sau inovativ.

Voi începe cu seturile. Personajele noastre au fost aduse de pe Terra de către zei într-o lume nouă pentru a anima atmosfera, ei bine, oamenii neavând puteri au primit globuri de energie ce le permite să acumuleze puteri, 6 la număr, acestea constituie seturi de abilități ce pot fi făcute, cu alte cuvinte, față de RPG-urile clasice, avem 6 personaje în unul singur. Înainte de a folosii o putere dintr-un set trebuie să fie anunțată folosirea acelui set, acesta pe parcursul unei lupte nu poate fi schimbat, de aceea trebuie să fi foarte atent cum îți aranjezi puterile pe seturi. Moartea într-o luptă înseamnă distrugerea sferei setului respectiv, deci personajele RPG au 6 vieți. Odată pierdut și ultimul set personajul părăsește această lume fiind trimis înapoi pe Terra.

Sistemul de energie a fost eliminat. Da, a-ți auzit bine. Am considerat că jocul este îngreunat mult de calcularea energie după fiecare abilitate.

Abilități și tehnici. În fiecare set ai dreptul la 6 abilități, fiecare din aceasta se poate deriva la infinit.

Sistemul monetar și cel de antrenament. O nouă abilitate sau derivată poate fi antrenată printr-un antrenament de minim 10 rânduri (nu trișați prin dialog). A doua metodă este puterea voinței, în cadrul unei lupte se poate de multe ori să învățați o abilitate noua, dar personajul are nevoie de o motivație puternică (exemplu: apără un prieten sau vrea cu orice preț să câștige lupta) nu faceți abuz, învățați mai rar așa, nu este permis să descoperi mai mult de o derivată pe luptă. Există și al treilea mod de a învăța puteri noi, plata lor prin banii prezenți în joc, se câștigă greu din turnee sau misiuni de la un NPC la întâmplare jucat de cineva din echipă dar totuși se poate.

Turneul. La finalul fiecărei luni ne dedicam timp pentru lupte organizate. În cadrul acestora personajele sunt protejate de aura divină astfel încât seturile nu pot fi pierdute în aceste lupte. Numai podiumul primește premii în banii RPG-ului iar primul loc primește un set în plus(e singura metodă de a primii seturi). Acestea vor fi bazate pe următorul principiu: 1 set vs 1 set (unde o să trimiteți mesaj echipei cu ce set vreți să folosiți în luptă) și 3 seturi vs 3 seturi (unde înainte de luptă luptătorii își spun unul altuia seturile), aici cel ce câștigă 2 meciuri din 3 e declarat câștigător al luptei.
Sus In jos
 
Modul de joc, seturi, tehnici, abilități
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Întrebari legate de tehnici/abilități
» Modul semi-dragon
» Sistemul de abilități
» Abilități / Tehinci / Puteri
» Model de fișă de abilitați

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
 :: Lumea RPG :: Air Gear RPG :: Arhivă RPG :: Energy Set RPG :: Despre RPG :: Despre RPG-
Mergi direct la: