Seturile: Sunt sfere de energie închise de către zei într-un turn din celălalt capăt al lumii iar fiecare om ce a ajuns aici a activat 6 dintre ele. Acestea sunt inițial goale dar cu antrenamentele posesorului și ajung să fie pline de abilități și tehnici. Seturile se distrug odată cu moartea posesorului iar abilitățile din set se pierd dacă nu există loc în alte seturi. Dacă există loc pot fi transferate.
Abilitățile: În număr de 5 pe set, acestea nu trebuie neapărat să aibă legătură una cu cealaltă. Acestea variază de la controlul elementelor până la buff-uri. Este de preferat ca abilitatea să acopere un domeniu mare pentru a putea fi derivată. Abilitatea nu trebuie să fie neapărat ceva ce poate fi activat cu un efect. O abilitate nouă se poate descoperi numai după ce abilitatea precedentă are o derivată. În cazul în care caracterul nu știe să antreneze abilitatea, poate plăti între 500 și 1000 de monezi pentru a o avea (în fișa de seturi se specifică faptul că abilitatea este cumpărată și unul dintre moderatorii RPG v-a modifica suma de bani a personajului).
Tehnică: Tehnica derivă din abilitate și dintr-o singură abilitate pot deriva un număr infinit de tehnici, depinde numai de imaginație. Tehnica trebuie să aibă legătură cu abilitatea din care derivă.În cazul în care caracterul nu știe să antreneze tehnica, poate plăti între 300 și 900 de monezi pentru a o avea(în fișa de seturi se specifică faptul că tehnica este cumpărată și unul dintre moderatorii RPG v-a modifica suma de bani a personajului.