Am observat ca au fost cateva plangeri in legatura cu nivelul de energie al tehnicilor si cred ca a venit timpul sa avem un sistem mai complet acum. Spar ca dupa acest topic sa nu mai existe confuzii.
Abilitati ofensive:
-Aruncarea cu sfere ce concentreaza un element: Intre 9% si 16%
-Suflul unui element: Intre 10% si 18%
-Invocarea unui animal: Intre 2% si 4% initial, urmatorul animal v-a consuma energia dubla fata de ultima invocare.
-Abilitati utilizate de creaturi invocate: intre 5% si 25%
-Concentrarea elementului in maini sau picioare: intre 8% si 19%
-Invocarea de spirite: 15%
-Invocarea de arme: 2% initial, pentru urmatoarea de dubleaza
-Fuziunea cu elementul: 3% pe post
-Sabie elementara: intre 10% si 13%
-Modelarea unei creaturi dintr-un element: intre 20% si 45%
-Miscarea rapida cu ajutorul elementelor aer, fulger, foc sau lumina: intre 14% si 17%
-Explozii: intre 3% si 20%
-Paralizie: intre 15% si 20%, neaparat mai mult de 6 posturi pana sa se poata folosii din nou.
Abilitati defensive:
-Armura dintr-un element: intre 7% si 15%
-Scut dintr-un element: intre 10% si 20%
-Blocarea abilitatilor medii: 15%
-Blocarea abilitatilor mari: 20%
-Reflexie:Intre 3% si 19%, atacurile foarte puternice nu pot fi intoarse.
-Invocarea de armuri:2% initial, pentru urmatoarea de dubleaza.
-Vindecare: intre 7% si 22%.
Diverse:
-Cresterea abilitatilor fizice: intre 20% si 30%, daca abilitatea nu se termina dupa un numar de posturi se adauga 5% odata la 5 posturi.
-Comunicarea cu animale/insecte: 1% energie.
-Telechinezie: Intre 5% si 40%, depinde de marimea obictului.
-Transferul energiei in sabie/armura: Intre 13% si 17%
-Transformare: 7% energie.
Aceste procente nu sunt batute in cuiesi se mai poate abate cu 1%-2%. Totodata aceasta nu este forma finala a topicului, deci vor aparea si modificari.